Помогите мне пожалуйста сделать морфологический разбор слов:
Ол балаларға арнап.(балаларға)

2
девочки я уже давно сделала, сама, в тот же день как репостнула.

Ответы и объяснения

  • zh96
  • светило науки
2014-02-08T08:02:45+00:00
Балаларға
бала-зат есім, дара, жалпы, деректі
лар-көптік жалғауы
ға-барыс септігінің жалғауы
Лучший Ответ!
2014-02-08T17:31:10+00:00
Бала - түбір, дара негізгі деректі зат есім, лар- көптік жалғау, ға - табыс септік жалғауы