Ответы и объяснения

2012-03-15T23:31:01+04:00

Я люблю вдивлятися в обличчя людей і прагнути зрозуміти, про що вони думають, чим займаються. Старий був худим і виснажений, потилиця йому пошматували глибокі зморшки, а щоки покрили коричневі плями, які бувають від сонячних променів, відбитих гладінню тропічного моря. Втім, все в нім було старе.

Лучший Ответ!
2012-03-16T02:39:07+04:00



                              Чарівник Ох

   Біля пенька зненацька з"явився маленький на зріст дідусь з довгою зеленою бородою та зеленими вусами.У нього був кирпатий ніс та хитрі сині очі.Чоловічок був яскраво одягнений.На ньому було помаранчевого кольору пальто,підперезане жовтим поясом,сині панчохи та фіолетові чобітки.Дідову голову прикривав коричневий капелюх.У ньому чоловічок був схожий на яскравого гриба.