До млина привезли 58 мішків пшениці й 38 мішків жита.Пшениці привезли на 16 ц більше,ніж жита.Скільки окремо кілограмів жита і пшениці завезено,якщо всі мішки із зерном мали однакову масу?

2

Ответы и объяснения

2012-03-15T20:36:22+04:00



58-38 = на 20 мешков больше пшеницы

16ц= 1600кг

1600: 20 =80 кг в 1 мешке

 58 х 80 = 4640 кг= 46,4 ц  пшеницы

 38 х 80 = 3040 кг =30,4 ц жита

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-03-15T20:36:55+04:00

1) 58-38 =20 мешков разница

2)16 ц=1600 кг : 20 =80 кг в 1 мешке

3)58 х 80 = 4640 кг пшеницы

4)38 х 80 = 3040 кг жита.