Какое предложение можно сложить из словом диплом директор цибуля на украинскому языку

2
Все 3 слова в одном предложени?
нет в разных трёх
все,надо переделывать((
ну извени

Ответы и объяснения

2014-02-06T20:47:53+00:00
Директор був радісним адже всі діти у його школі чемні
Влітку на практиці усі учні старалися виростити гарну цибулю
Мер нашого міста вручив мені диплом за найкраще читання гуморески.
а таке підходить?
ауауааууау
підходить?
яке
не бачу
Лучший Ответ!
  • larmih
  • главный мозг
2014-02-06T20:52:08+00:00


1.Директор радо привітав вчителів з початком навчального року.
2.Студент успішно склав випускні іспити та отримав червоний диплом.
3.Цибуля-надзвичайно корисний овоч,особливо у зимовий период.
не то
нет должно быть 3 предложения