Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • zh96
  • светило науки
2014-02-06T17:46:31+04:00
Менің әуес ісім-спортпен шұғылдану.
спорттың түрі көп.
мен аптасына екі рет футболға барамын.
біз баскетболдан бірінші орын алдық.
спорттың қай-қайсысы да денсаулыққа пайдалы.
спасибо вам
я очень рада
всего доброго
если что надо помочь обращайтесь
ладно спасибо
2014-02-06T17:49:14+04:00
Менің әуес ісім - спортпен шұғылдану
спорттың түрлері көп
мен аптасына екі рет футболға қатысамын
біз баскетболдан 1 орын алдық
спорттың қай қайсысы денсаулыққа пайдалы