для обкеювання однієї кімнати купили 10 руловнів шпалер ,а для другої 15 .Усього було 250 м шпалер .Скільки метрів шпалер пішло на кожну кімнату . следущия задача:довжина вулиці 800 м а ширина 15 . Вулицю покрили асфальтом. Накожні 100м квадратних потрібно 3 т асфальту.Скільки всього тонн асфальту витратили на покритя вулиці

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-15T01:29:17+04:00



№1.1)10+15=25 рулонов-купили всего.

2)250:25=10м-в одном рулоне.

3)10*10=100м-пошло на 1-ую комнату.

4)10*15=150м-пошло на 2-ую комнату.

№2.1)800*15=12000кв.м-площадь улицы.

2)12000:100*3=360тонн -потратили.

2012-03-15T02:10:03+04:00



10+15=25 р - обоев купили всего для 2-ух комнат.

250:25=10 м - обоев в одном рулоне.

10·10=100 м-  на 1  комнату

15·10=150 м - на2  комнату

 

800х15=12000м.квадратных периметр улицы

12000:100=120 кв.м

120*3=360т