до готеля прийхало 110 туристів іх роозселили у 15 малих кімнат по 2 туриста в кожній та у великі кімнати по 4 туристи в кожній скільки великих кімнат зайняли туристи?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-03-14T20:16:59+04:00

1) 15 х 2 = 30 туристов в маленьких комнатах

2)110 -30 =80 туристов в больших комнатах

3)80 : 4 = 20 больших комнат заняли туристы.

2012-03-14T20:18:31+04:00



1)скільки туристів у маленьких кімнатах?

15*2=30

2)скільки туристів у великих кімнатах?

110-30=80

3)скільки великих кімнат зайняли туристи?

80:4=20