Для ремонту двох будинків витратили 15 банок фарби,по 4 кг у кожній.Для першого будинку витратили 6 банок.Скільки кілограмів фарби витратили для ремонту другого будинку?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • momot
  • главный мозг
2012-03-14T13:17:21+00:00



(15-6)*4=36кг фарби витратили для ремонту другого будинку

  • Участник Знаний
2012-03-14T13:23:56+00:00

1) 15 -6 = 9 банок в 1 день

2)9 х 4 = 36 кг  во 2 день