1.Подані сполучення слів спробуй замінити одним словом. Сильний вітер-.........? суха трава -........? весняний розлив річки......? 2.З одним із сполучень слів(на вибир)склади і запиши речення.Визнач у ньому головні й другорядні члени. НУЖНА ПОМОЩЬ ПОДСКАЖИТЕ!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-13T18:49:21+00:00



буря,сіно,повінь.На зиму люди готують запаси сіна.Люди, готують. Всі члени другорядні крім на.

2012-03-13T18:56:26+00:00



Сильний вітер-ураган,буря,          суха трава -сіно,            весняний розлив річки- повінь.

Здалеку подув сильний вітер.(здалеку-звідки?-обставина,подув-що зробив?-присудок,сильний-який?-означення,вітер-що?-підмет