З двох міст одночасно назустріч один одному виїхали два потяги.Один-зі швидкістю 48км/год,другий-54км/год.Яка відстань була між потягами через 12 годин після виходу,якщо відстань між містами 1822 км

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-13T18:36:08+00:00



1)48+54=102км/ч-скорость сближения.

2)102*12=1224км-проедут вместе за 12 часов.

3)1822-1224=598км-будет между ними через 12 часов.

2012-03-13T18:44:58+00:00



1.48*12=576км проїхав один потяг

2.54*12=648км проїхав другий потяг

3. 576+648=1224км проїхали за 12 годин

4.1822-1224=598км відстань між потягами