У наших лісах,у садах і на левадах водиться багато різних звірі. Розлогістепи і прсторі пахучі луки з численними озерами й річками,що густопоросли осокою,очеретом та куща-
ми,теж добрий притулок для дичини.Тут водиться багато всякої птиці,риби,диких бджіл та невеликих звірків.Тому не дивно,що є багато охочих вбивати пташок,ловити рибу,збирати
дикий мед та полювати на звірів особливо на зайців.

Заверши розповідь коротким міркуванням про необхідність збереження багатств природи.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-02-04T18:43:30+04:00
Але хочеться нагадати всім людям: тварини - це наші друзі, наші менші брати. Кожна тварина на нашій планеті є неповторна і унікальна. В кожної своя унікальна зовнішність, свої унікальні здібності і звички. Чимало тварин зникло з лиця землі з вини людей. І ми вже ніколи не побачимо їх. Тому потрібно берегти їх,. щоб наші нащадки теж могли милуватися неповторним витвором природи - тваринами нашої Землі.
  • Участник Знаний
2014-02-04T19:14:59+04:00
 Тварини відіграють у нашому житті важливу роль, вони можна так сказати - менші брати. Ми живемо у великому, величезному світі. Будь-яка тварина ми повинні оберігати. У нас і так зникають з землі тварини, адже винні ми-люді.Травім газами їх, вирубувати ліси, висушуємо річки чи хтось браконьєрством займається-це важливі причини. Щоб зберегти їх, ми повинні оберігати, рятувати або хоч не багато помогать.Виехалі в ліс (або на озеро) на пікнік-за собоi всі повинні убрать.Не будемо шкодити нашій природи!