Ответы и объяснения

2014-02-04T14:36:59+00:00
Вікторія Петренко була відміннецею з математики.
Лучший Ответ!
2014-02-04T14:41:07+00:00
Ліда Якиминко наш бухгалтер в школі,і вчителька з математики.Найкращою ученицею в школі  визнано Катю Романенко.Сьогодні Ясінська Ліза не виконала домашне завдання,тому має двійку.Володіна Наташа займаеться танцями і завжди вона переможниця.
ти звідки?
онлайн?
ща зайду
пока
найшла?