з двох населиних пунктів одночасно в протележних напрямках виїхали колісний і гусеничний трактор.швидкість колісного тарактора 30 км/год,а гусеничнего на 20 км/год менша.Через скільки годин відстань між тракторами буде 120 км

2

Ответы и объяснения

2012-03-13T21:15:16+04:00



30-20=10(км/ч)-скорость гусеничного трактара

30+10=40(км/ч)-скорость вместе

120:40=3(ч)        

Ответ: через 3 часа  между трактарами  растояние будет 120 км. 

Лучший Ответ!
2012-03-13T21:23:03+04:00



1)30-20=10км/ч-скорость гусеничного.

2)30+10=40км/ч-скорость удаления.

3)120:40=через 3 часа-расстояние между ними будет равно 120км.