Як ти ставишся до своєї першої вчительки Чому? Напиши про це текст міркування (5-7)речень

2

Ответы и объяснения

2012-03-13T20:58:24+04:00

Мою першу вчительку звати Галина Миколаївна. Вона мені дуже подобається, як викладач. Я дуже добре до неї ставлюсь. Бо ми у тому віці коли дуже важливо, як нам подадуть предмети. Від цього залежить чи будешь ти вчитися гарно далі. А моя перша вчителька це зробила. Вона чуйна та добра. Вчителька викладалась на нас на повну і завдяки їй я навіть зараз дуже добре вчусь!!!

Лучший Ответ!
2012-03-13T21:07:41+04:00

Свою першу вчительку я дуже люблю.Вона дуже добра,i любить дiтей.З нею так цiкаво проходять уроки.Наша вчителька,як сонечко,зiгрiвае нас своiм добрим серцем.Дуже шкода буде з нею прощатись,але я свою вчительку нiколи не забуду.Усе життя я буду вдячна своiй вчительцi!