Ответы и объяснения

2014-02-03T21:33:12+04:00
Л юблю експерименти в різних формах.А літерацію – рядок щоб аж іскрив,Р ізночитань глибини рівнозначні,О б'ємність образів обтічних та обачних,Ч еканну неочікуваність рим…К анонів, правил, норм, разом із тим,
А биде не тримать – то буде промах.І хоч люблю шукати новий шлях, - Л ише пізнавши ходжені стежини,Л ишившись, мов заведена пружина, - Ю нацьку легкість явиш у словах,К оли насправді – гинеш від утоми
Лучший Ответ!
2014-02-03T21:44:45+04:00
Ми завжди хочемо вирости, 
А вона — за нас радіти. 
Ми для неї — завжди діти, 
А вона для нас — завжди найрідніша!