Для обслуговування одніеї кімнаті купили 10 рулонів шпалер,а для другої 15. Усього було 250 м шпалер.Скільки метрів шпалер пішло на кожну кімнату ?

2

Ответы и объяснения

  • momot
  • главный мозг
2012-03-13T16:38:05+04:00




10+15=25рулонов всего

250/25=10м в одном рулоне

10*10=100м на первую комнату

15*10=150м на вторую   или  250-100=150м





Лучший Ответ!
2012-03-13T16:50:14+04:00


10+15=25рулонов всего

250/25=10м в одном рулоне

10*10=100м на первую комнату

15*10=150м на вторую 

 

250-100=150м