до готелю приїхало 110 туристів. Їх розселили у 15 малих кімнат, по 2 туристи в кожній, та у великі кімнати по 4 туристи в кожній. Скільки вкликих кімнат зайняли туристи?

2

Ответы и объяснения

  • omega05
  • светило науки
2014-02-03T20:30:15+04:00
110 - (15 * 2) = 80 туристов
80 : 4 = 20 комнат больших заняли туристы
Лучший Ответ!
  • nellika01
  • почетный грамотей
2014-02-03T20:31:31+04:00
15*2=30 туристів поселили у маленькі кімнати
110-30=80 туристів поселили у великі кімнати
80/4=20 великих кімнат зайняли туристи