навесні ми збираємось саджати квіти

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-03T15:15:45+04:00
Вона зробила кілька кроків назустріч. Трохи тремтять сребрістих тополь листи. Бричка їхала прямо. Він легковажно пообіцяв приїхати. Він відповів розсудливо. На прогулянці було весело, Спостерігати птахів дуже цікаво. Хлопчик кинув м'яч дуже далеко. Ця балерина танцює гарніше, ніж та. Тут в небі засвітилася перша зірка
2014-02-03T15:26:09+04:00
Ми читали вірші головно ,уголос
На весні проростають усі квіти
Добре коли сім'я в дома
Разом і біда не страшна
Зустріли нових знайомих як старих