Ответы и объяснения

2012-03-12T12:21:26+00:00

привіт! чим ти займався в ці дні? недавно з бабусею я ходив у цирк! а ти ходивтуди? подивися який гарний сад в далеке!





привiт!в ці дні я ходив з сестрою в театр.я був у цирку давно коли був зовсім маленький.мені теж дуже подобається цей сад!

Лучший Ответ!
2012-03-12T13:02:50+00:00

- Привіт Павлику!! Ти кудись ходив гуляти у ці виходні?

- Так,я ходив з матусею в зоопарк.Там так багато смішних твариннок,а особливо мені сподобалися мавпинятка,які так високо залазять на дерева,що я аш подумав що вони зараз зірвуться і впадуть!!!!!!!

 А ти колись був у зоопарку?

-Так,звісно!!!!!!!!

- Ну і хто тобі най більше сподобався із тваринок?

-Мені най більше сподобався слон! в нього такий великий хобот! І мені ще сподобалось як він робив фантанчик зза допомогою свого хобота і ляв на себе! Я спочатку не зрозумів що це він робить,але мені мама пояснила що це він так себе миє!

- Так я теж це знаю і мені теж подобаються слони!