Які народні та релігійні свята відзначаються навесні і влітку

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-01T18:07:49+00:00
Міжнародний жіночий день — 8 березня,
День міжнародної солідарності трудящих — 1 і 2 травня,
День Перемоги — 9 травня,
Великдень (Пасха) — святкується за релігійним календарем,
Трійця — святкується за релігійним календарем,
День Конституції України — 28 червня,
День Незалежності України — 24 серпня.
не за что
У питанні зрозуміло написано РЕЛІГІЙНІ СВЯТА,а не всі які є
та народні
ааа ну да
спс
2014-02-01T18:08:50+00:00
Навесні:
7 квітня-Благовіщення
13 квітня-Вербна неділя
20 квітня-Великдень
29 травня-Вознесіння Господнє
Влітку:
8 червня-День Святої трійці
12 липня-Петра і Павла
19 серпня-Спаса