я придумала три предложения а нужно ещё три

Ответы и объяснения

2014-01-31T14:45:35+04:00
Мені потрібна для щастя родина, дім,злагода у родині,розум і вдача. 
Лучший Ответ!
2014-01-31T16:29:58+04:00
Для щастя потрібно не багото. Лише здоровья моих близьких та звичайно друзі які в будь-яку хвилину зможуть допомогти та підтримати мене. я дуже ціную те,  що в меня є такі рідні для меня люди.без них  не було б щастя, адже що може бути гірше самотності....