Дуже важливо! Напишіть 5-6 речень "Що таке атмосфера"! Не жалію балів!

2

Ответы и объяснения

2014-01-30T23:54:11+04:00
   атмосфера газова оболочка земли окружаящаю планету
Лучший Ответ!
2014-01-30T23:54:50+04:00
Атмосфера-повітряна оболонка Землі.Атмосфера визначає погоду на Землі.Атмосфера Землі виникла в результаті виділення газів при вулканічних виверженнях. З появою океанів і біосфери вона формувалася і за рахунок газообміну з водою, рослинами, тваринами і продуктами їх розкладу в грунтах і болотах. В даний час атмосфера Землі складається в основному з газів і різних домішок (пил, краплі води, кристали льоду, морської солі, продукти горіння). Концентрація газів, складових атмосферу, практично постійна, за винятком води (H2O) і вуглекислого газу (CO2).