задача) допоможіть після того як Буратино розвьязав декілька прикладів ,йому залишилося розвьязати в 3 рази більше ніж він розвьязав .Скільки всього прикладів требо було йому розвьязати якщо йому залишилось 6 прикладів склади вираз

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-01-29T13:15:06+00:00
2014-01-29T13:15:50+00:00
Дана задача розв'язується за допомогою рівняння.
Нехай Буратіно розв'язав х (ікс) задач, тоді маємо рівняння:
3х=6
х=6:3
х=2
х+3х=2+3*2=8 прикладів
Відповідь: 8 прикладів.