Задача

За 7 днів роботи 2 оператори набрали на комп'ютері 294 сторінки тексту. Щодня обидва оператори набрали однакову кількість сторінок. Скульки сторінок набере один оператор за 6 днів ?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2014-01-27T18:12:15+00:00
294:2=147 стор - набрав один оператор
147:7=21 стор - наб за 1 день 1 опер
21*6=126 стор - набере 1 опер за 6 днів
Лучший Ответ!
2014-01-27T18:46:30+00:00
294:7=42 (стор) - 2 оператора за 1 день
42:2 = 21 (стор) - 1 оператор за 1 день
21*6 = 126 (стор)
Відповідь: 126 сторінок