Допоможіть будласочка)))) Скільки треба взяти свіжих яблук, щоб отримати 64 кг. сушених, якщо при висушуванні яблука втрачають 84% своєї маси?

2

Ответы и объяснения

2014-01-27T17:36:38+00:00
100-84=16процентів сушених з свіжих
64/16х100=400кг яблук
Лучший Ответ!
2014-01-27T17:41:23+00:00
64 кг - это всего 16% от всей массы свежих яблок, тогда 100% будет
(64*100):16 = 400 кг надо взять свежих яблок для получения 64 кг сухих.