ТЕРМІНОВО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

БУДЬЛАСОЧКААААААААААААААА!

Від пристані одночасно у протилежних напрямках відійшли два моторних човни.Через 6 год відстань між ними була 378км.Знайди швидкість другого човна,якщо швидкість першого 35 км/год.

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-03-05T21:21:09+04:00

1)378:6=63 км/ч общая скорость

2)63-35=28 км/ч скорость 2 моторной лодки.

Лучший Ответ!
2012-03-05T22:11:39+04:00

378:6=63 км/год - загальна швидкість човнів

63-35=28 км/год - швидкість другого човна

Відповідь: 28 км/год швидкість другого човна.