Дві синиці за 4 дні з'їли 576 гусениць , порівну кожна. скільки гусениць з'їсть 1 синиця за 6 днів?

2

Ответы и объяснения

2014-01-26T17:01:41+04:00
576/4/2=72 гусениці за один день одна синиця
72х6=432 гусениці одна синиця за 6 днів
Комментарий удален
Комментарий удален
Лучший Ответ!
2014-01-26T17:03:00+04:00
576/2=288 гусениць з'їла 1 синиця
288/4=72 гусениць за 1 день
72*6=432 з'їсть за 6 днів