Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-01-26T13:01:25+00:00
тут сукупність факторів, перший - температура підтримує певні хімічні елементи і сполуки в газоподібному стані (азот, кисень, вуглекислий газ, водяна пара та ін) і гравітація не дозволяє цим газів залишити певну орбіту навколо Землі..
2014-01-26T13:03:58+00:00
(від грецького atmos - пар і sphaira - куля) - газова (повітряна) середовище навколо Землі, яка обертається разом з Землею як єдине ціле. А. складається з повітря - азоту, кисню і незначних кількостей інші газів.