Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-01-24T16:12:24+00:00
Гумус - це основа життєвої енергії грунту. Чим його більше, тим краще розвиваються рослини.Над створенням гумусу трудяться живуть в землі організми. Основу спільноти складають всілякі бактерії, актиноміцети, микрогрибов, водорості. Свій внесок у процес вносять хробаки, жуки, мокриці, багатоніжки - вони подрібнюють і готують рослинні залишки для переробки. На вершині цієї біологічної піраміди - дощові хробаки. Пропускаючи через себе грунт, вони залишають на виході органомінеральні комплекс, в якому кількість доступних для рослин елементів зростає в середньому в одинадцять разів.
2014-01-24T16:13:41+00:00
Гумус — часть органического вещества почвы, представленная совокупностью специфических и неспецифических органических веществ почвы, за исключением соединений, входящих в состав живых организмов и их остатков.