Допоможіть!!
10 дієприкметникових зворотів у художній літературі

2

Ответы и объяснения

2014-01-24T18:52:28+04:00
1.Лед, незміцнілий на річці студеної, немов як тане цукор, лежить
2.По степу, не встигла охолонути за ніч, вже тягне знову теплий вітер
3.Му-Му, зроду не бувала в таких покоях, дуже злякалася
4.Будинок стояв серед степу, нічим не обгороджена
5. Люди, не вирішували глумитися над Герасимом, боялися його.
1) Он сдлал это так неловко, что задел образок моего ангела, висевший на дубовой спинке кровати, и что убитая муха упала мне прямо на голову.
2) Это-кружок из кардона, вставленный в деревянную ножку, в которой кружок этот подвигался посредством шпельков.
Между ними ласково блистели темно-голубые клочки неба, украшенные золотыми крапинками звезд.
Стрелы, пущенные в него мужчинами, упали, жалкие, обратно на землю.
Расскажи мне, как это было!- попросил я старуху, чувствую впереди одну из слвных сказок, сложенных в степях.

Лучший Ответ!
2014-01-24T18:53:52+04:00
Лежало в долині місто, освітлене вогнями.
Прибита на дверях табличка свідчила, що тут знаходиться музей.
До великого ставу спускалися три алеї, обсаджені кущами калини.
Сповнений любові, я іду по вулиці вузькій.
Дніпро, ти вдень ясний пливеш, заглиблений в минуле.
Квіти, принесені мамою, поставили на стіл.
Дерева, посаджені учнями, зазеленіли навесні.
Твір, написаний учнем, високо оцінив учитель.