Cкладіть речення з поданими фразеологічними зворотами.
Не піднімаючи голови, склавши руки, не покладаючи рук, не стуливши очей, працювати спустивши рукави, не закриваючи рота .

2

Ответы и объяснения

2014-01-23T17:44:16+00:00
Якщо хочеш їсти не треба сидіди склавши руки
Мій батько працює не покладаючи рук
я можу розмовляти не розкриваючи рота
Лучший Ответ!
2014-01-23T18:12:36+00:00
Не піднімаючи голови, він зрозумів хто зайшов.
Якщо сидіти склавши руки - нічого не досягнеш.
Моя мати весь день працювала не покладаючи рук.
Цю ніч я провела не стуливши очей.
Не можна їсти не закриваючи рота!