Пригадай, які речі українці прикрашають вишивкою. Для чого? Напиши про це текст-розповідь(5-7 реч.)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-03T15:46:11+04:00

Вишивка-це духовний символ укранського народу.Здавніх-давен український народ викоритовув вишивку.Дівчата до заміжжя вишивали собі рушник.Вишитими рушниками прикрашають хати.Вишиті сорочки і вишиванки одягають на свята.Вишитими серветками на Великдень прикрашають кошики.Народна вишивка-це мистецтво яке постійно розвивається.

2012-03-03T19:00:08+04:00

З давніх - давен український народ використовував вишиванку. Вишиванка існує не тільки як прикраса, а ще є і оберегом. Раніше дівчата до заміжжя повинні були вишити рушник, який на все життя оберігав молоду сім'ю від життєвих негараздів. Мати випроваджаючи сина в далеку дорогу завжди вишивала йому сорочку, в свою роботу  вона вкладала свою любов, молитви, на щасливу дорогу.

Кожен регіон України  має свої особливі орнаменти вишивки. А які красиві вишиті ікони. 

Давайте пам'ятати про звичаї нашого народу і продовжувати їх.