Напишіть 7 односкладних речень..ДУЖЕ ПОТРІБНО СРОЧНО...ДЯКУЮ


2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-01-22T19:26:40+04:00
Означено-особові-(Хочу плакати, але замість того завжди сміюся).(Подаруй мені, доле, сто літ і ще день.)
Неозначено-особові-(У школі готуються до свята рідної мови).
Узагальнено-особові-(Не брудни криниці, бо схочеш водиці).(Зроби діло-гуляй сміло)
Безособові-(Так тихотихо скрізь)
Називні-(Сонячні чудесні міста. Вільні люди)
2014-01-22T19:30:35+04:00
1.Криничку розшукали швидко.2.Починало вечоріти.3.Малюю життя.4.Танцюю з тобою.5.По вулиці слона носили.6.І сумно,у радісно..7.Ніч.Дощ.І ми..