Чи подобається тобі начатись у школі?Чому?Напиши про це текст-міркування(5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

2012-03-01T22:07:31+04:00

мені дуже подобаеться навчатися у школі . кожен день дізнаюся я  щось нове. Ми вивчаємо багато предметів. наприклад.... на буть знання зроблять нам красиве життя.

Лучший Ответ!
2012-03-01T22:18:08+04:00

Мені  дуже подобається  навчатися в  школі.Адже  відвідуючи  школу можна щодня дізнаватися  багато цікавого,нового,корисного.Вивчаючи  різноманітні  предмети  ми  набуваємо  нових  знань  і  досвіду.Це  розширює  наш  кругозір,робить  нас  розумними та  освідченими.Наука  набута  в  школі  знадобиться  нам  у  майбутньому  житті.Недарма  каже  народна  мудрість" Знання- то  найбільший скарб".