Помогите перевести диалог на казахский язык:
-Как давно ты шьешь?
-С пятого класса.Я научилась шить на уроках технологии.
-Что ты сейчас шьешь?
-Ночную сорочку.
-А что ты уже сшила?
-Фартук и юбку.
-Тебе нравится заниматься этим?
-Да, я очень люблю шить.
-Понятно.
-А ты шьёшь?
-Нет, я увлекаюсь рисованием
-Ясно

2
все отвечают ,мне не дают ответить
ну отвечай

Ответы и объяснения

2014-01-20T15:58:04+00:00
-Как көптен сен тігесің?
бес сыныптың -С.Мен сабақтарда тігу технологиялардыүйрендім.
-Что сен қазір тігесің?
-Ночную көйлекті.
-А не сен уже қапсырдың?
-Фартук және юбканы.
-Тебе шұғылданушы ұна- осы?
-Да, мен өте тігу сүйемін.
-Понятно.
-А сен тігесің?
-Нет, мен сурет сал- түртектеймін
-Ясно
это прикол кто так переводит
вы хоть поняли что написали?
Лучший Ответ!
2014-01-20T15:58:22+00:00
Сен қашаннан бері тігесің?
5 сыныптан бастап.Мен тігуді технология сабағында үйрендім.
Сен қазір не тігіп жатырсың?
Жейде тігіп жатырмын.
Ал сен не тіктің?
Фартук және юбка.
Сен осымен айналысқанды ұнатасың ба?
Иә,мен тігуді өте қатты ұнатамын.
Түсінікті.
Ал сен тігесің бе?
Жоқ,мен сурет салумен айналысамын
Түсінікті
спс большое, а как будет-А как у тебя дела?
незачто
Сенің қалың қалай?
Огромное спасибо! А то училка-зверь)))
если задание будет скажи мне сделаю