Кріль за день зїдає 3 кг 500 г кормів.зних трава становить 7\10. а зерно- 7\100 усіх кормів.Скільки разом трави і зерна зїдає кріль за день?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-29T17:53:38+04:00



1)скільки зїдає трави?

3кг 500г=3500г,тому

3500:10*7=2450 г=2кг 450 г

2)скільки зїдає зерна?

3500:100*7=245г

3)трави і зерна разом

2450+245=2695г= 2кг 695г

  • AHEC
  • середнячок
2012-02-29T17:54:42+04:00

1) 3500 :10х7=2450 (г) травы

2)3500:100х7=245 (г) зерна

3)2450+245=2695 (г) вместе травы и зерна