відгадай загадки: 1. Носатий Микита, дерев'яна свита, де носом проведе, там доріжку прокладе. 2. Росте хлопчик гарнесенький на городі в мене: чорні очі, жовті вії, капелюх — зелений. зробити будову слів: МАЛЕНЬКИЙ. Гарнесенький.

2

Ответы и объяснения

2012-02-28T15:51:52+00:00



Відгадки: олівець,соняшник.

Маленький , закінчення - ий; корінь мал-; суфікс - еньк-.

Гарнесенький, закінчення -ий; корінь - гарн; суфікс - есеньк-.

Лучший Ответ!
2012-02-28T15:59:56+00:00



Відгадки: олівець,соняшник.

Маленький , закінчення - ий; корінь мал-; суфікс - еньк-.

Гарнесенький, закінчення -ий; корінь - гарн; суфікс - есеньк-