За підготовку рукопису книги до друку 2 оператори отримали 3500 грн. Один з них підготував 98 сторінок, а другий 42 стрінки. яку суму грошей одержав кожен оператор за цю роботу?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-28T17:18:43+04:00



1)скільки сторінок підготували разом?

98+42=140

2)скільки коштує одна сторінка?

3500:140=25 грн

3)скільки отримав перший?

98*25=2450 грн

4)скільки отрима другий?

42*25=1050 грн

перевырка 2450+1050=3500 грн всього

2012-02-28T17:34:58+04:00

98+42=140-всего страниц
 3500/140=25(грн)-стоит 1 страница
 98*25=2450(грн)-получил 1 оператор
42*25=1050(грн)-прлучил 2 оператор