Порiвняти i перекласти цi речення на українську мову: We usually spend our summer holidays in the village. We spent our summer holidays in the village last year. We shall spend our summer holidays in the village this year.

2

Ответы и объяснения

2012-02-27T18:56:04+00:00


Ми зазвичай проводимо літні канікули в селі. Ми провели літні канікули в селі у минулому році. Ми проводимо літні канікули в селі в цьому році. 

Лучший Ответ!
2012-02-27T19:00:31+00:00

Ми зазвичай проводимо свої літні канікули в селі. Ми проводили свої літні канікули в селі минулого року. Ми повинні проводити свої літні канікули в селі цього року