Порiвняти i перекласти цi речення на українську мову: I usually get up at seven o'clock in the morning. I got up at seven o'clock yesterday morning. I shall get up at seven o'clock tomorrow morning.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-27T22:28:03+04:00

я завжди встаю о сьомій вранці.я вставав о сьомій вчора.я встану завтра о сьомій. Різниця у часі

2012-02-27T22:30:31+04:00

Я зазвичай встаю в 7:00 ранку. Я встав в 7:00 вчора вранці. Я встаю в 7:00ранку.