які народні та релігійні с*вята є взимку та восини будьласка...)

2

Ответы и объяснения

2012-02-27T21:02:52+04:00

Різдво, Новий рік, Водохрещя, Стрітення, Благовіщення,  Великдень

Лучший Ответ!
2012-02-27T21:06:23+04:00

6 грудня-День національної армії України.

19 грудня-Св.Миколая.

25-грудня-Католецьке Різдво

1 січня-Новий рік

7 січня-Різдво

14 січня-Старий Новий рік

19 січня Водохреща

14 лютого День Св.Валентина.

15 лютого Стрітення.

 

1 вересня-День знань

9 вересня-День бібліотекаря

21 вересня-Різдво Богородиці

14 жовтня-Покрова Богородиці

17 листопада-День студентів.