Доброго вечора)))))

допоможіть будь-ласка!!!!Дуже потрібна допомога!

Потрібно написати декількак прислівїв з уживанням пислівників.Доооопооомооожіть!!!!

2

Ответы и объяснения

2012-02-27T17:03:57+00:00

Хто  про землю дбає , вона тому повертає.

Лучший Ответ!
2012-02-27T17:04:42+00:00

Краще лопатою чи сапою, ніж із простягнутою рукою 
краще горобець у руці, ніж журавель у небі 
Краще голодай, а найкращим насінням засівай 
Краще невеликий мороз, ніж вітряна відлига 
Краще жаркий день, ніж прохолодний дощ або навпаки 
Краще бути багатим i здоровим,нiж бiдним хворим 
Краще вiк терпiти,нiж швидко помирати