Придумать речення з словами:
температура
телефон
интернет
бейсбол

2

Ответы и объяснения

2014-01-16T22:40:36+04:00
Вчора на вулиці була температура зовсім не зимова.Сьогодні мені підключили швидкий інтернет.На день народження мені подарувати телефон , про який я давно мріяв.Бейсбол - дуже відома і популярна гра у Америці.
извини но нужно отдельные речення с конкретным словом
одно речення с телефоном другое с температурой третье с интернетом и т.д.
Замінив
Комментарий удален
Комментарий удален
Лучший Ответ!
2014-01-16T23:23:01+04:00
Я не піду сьогодні гуляти,бо в мене температура.
Кинеш потім смс на мій телефон.
У мене чомусь зник інтернет.
Вчора з друзями на перерві ми грали бейсбол.