Пожалуйста напишите поздравление с новым годом на казахском языке,примерно 6-7 предложений

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-01-16T18:58:54+04:00
Құттықта- мен жаңа жылмен мейлі арман және көңілдер келеді. Барлық сендерді құттықтаймын, сәттіліктер барлықта. Денсаулықтың, сәттіліктер және барлық ең ең жақсы осы мейрам жойқын. Сол себептен қала- бы нені бы барлық қапта- оның шат жасады. Көңілді және жағымды бол-, сәттіліктер!

2014-01-16T18:59:35+04:00
Мен барлық сендерге достар ниет білдіру қалаймын, қарамастанЧтоб жаңа жылда көңілдер келді, қарамастанСобой барлық өзінің қиялда- ал-, қарамастанДенсаулықтың сізге, сәттілік және мерейлер!!!Чтоб бас-басы жалғыз іздедіөзінің бірден-бір жартысын, қарамастанЧтоб мұң, сағыныш алаңдаушылық және мұң,Растаяли, бітті, сияқты күнде сең!!!