Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-26T17:05:13+04:00
Кто рано встаёт, тому Бог даёт. 
Кто раньше встал, того и тапки. 
Много всего говорится, да не все в дело годится. 
Много выбирать — женатым не бывать. 
Много до нас прожито, а нам маленько осталось. 
Много думается, да не все то сбудется. 
Много думается, мало сбывается. 
Много едоков и без этих (ваших) дураков   WebRep   currentVote     noRating noWeight    
2012-02-26T17:14:33+04:00

Краще лопатою чи сапою, ніж із простягнутою рукою
краще горобець у руці, ніж журавель у небі
Краще голодай, а найкращим насінням засівай
Краще невеликий мороз, ніж вітряна відлига
Краще жаркий день, ніж прохолодний дощ або навпаки
Краще бути багатим i здоровим,нiж бiдним хворим
Краще вiк терпiти,нiж швидко помирати