Дріт завдовшки 35,5 м розрізали на 3 частини. Знайди їх довжини,якщо перша з них коротша за другу на 2 м,а за третю на 0,5 м

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-25T10:34:03+00:00



1)х+х+2+х+0.5=35.5, 3х=35.5-2-0.5, 3х=33, х=33:3, х=11м-первая часть. 2)11+2=13м-вторая часть. 3)11+0.5=11.5м-третья часть.

2012-02-25T10:36:47+00:00



1)a+a+2+a+0.5=35.5, 3a=35.5-2-0.5, 3a=33, a=33:3=х=11 (м)

2)11+2=13 (м) 

3)11+0.5=11.5 (м)

Ответ: 11 м, 11.5 м, 13 м