Ответы и объяснения

2012-02-22T18:03:14+00:00

Добри день а ви не знаете де тут аєропорт??                                                               Звісно знаю  ось бачете літак ось це там.                                                                    А як туди пройти скажить.                                                                                          Йдете вперед там буде памятка и за нею.                                                                  Дякую допобачення.                                                                                                    Незащо допобачення.

Лучший Ответ!
  • l2002
  • середнячок
2012-02-22T19:31:11+00:00

-Доброго дня! Ви не підкажите, як добратися до аеропорту?

-Добрий! Аеропорт находиться на вулиці...(встав вулицю якусь)......Туди ви можете проїхати автобусом №7, або маршруткою №23.

-Спасибі!

-Немає за що!

(ЯКЩО МАЛО, ЗУБРИ)