Площа парку становить 86000м2.Частину цього парку у вигляді прямокутної ділянки зі сторонами 320м і 100м відведено під ігровий майданчик.3/4 решти парку займають кущі і дерева.Яку площу займають кущі і дерева?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-22T21:25:17+04:00



1)яку площу займаэ ігровий майданчик?

320*100=32000 кв м

2)скільки кв м складає остача?

86000-32000=54000 кв м

3)яку площу займають кущі і дерева?

54000:4*3=40500 кв м

2012-02-22T21:43:31+04:00

1) 320*100=32000 кв м

2)86000-32000=54000 кв м

3)54000:4*3=40500 кв м

Відповідь: кущі і дерева займають 40500 кв м