маса двох однакових сніговіх барсів 80 кг.яка маса чотирьох однакових левів якщо лев у 5 раз важичий за снігового барса

2

Ответы и объяснения

2012-02-22T20:34:20+04:00

1)80:2=40 кгмаса 1 снігового барса

2)40*5=200 кг маса 1 лева

3)200*4=800 кг  маса чотирьох однакових левiв

Лучший Ответ!
2012-02-22T20:44:14+04:00



1)скільки важить один барс?

80:2=40 кг

2)скільки важить один лев?

40*5=200 кг

3)скільки важуть 4 лева?

200*4=800 кг