Помоги разобрать слово ғылым по менің сенің сіздің оның біздің сендердің сіздердің олардың

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-01-12T11:24:53+00:00
Менің ғылымым                                      біздің ғылымымыз
сенің ғылымың                                        сендердің ғылымдарың
сіздің ғылымыңыз                                   сіздердің ғылымдарыңыз
оның ғылымы                                          олардың ғылымдары
2014-01-12T12:37:57+00:00
Менің Ғылымым     Біздің  Ғылымымыз
Сенің Ғылымың      Сендердің Ғылымдырың
Сіздің Ғылымыңыз  Сіздірдің Ғылымдарыңыз
Оның Ғылымы        Олардың Ғылымдары